Katakan "TIDAK " kepada ..................

Selalu bergini , dan yang paling teruk adalah jika tawaran salesman itu tidak berfaedah dan merugikan dengan terma terma yang melampau . Bagaimana untuk katakan tidak sahaja , NO ,saya tiada duit .terima kasih dengan penjelasan anda itu . PENGALAMAN terburuk aku didalam ceritera pemaksaan jurujual nie semasa aku dipujuk rayu agar menukar pelan postpaid yang gempak kebabom tanpa diberitahu perkara sebenar .Selepas diketahui "damn " a f### man ".SALESMAN selalu berbakat dan terlatih untuk menjual barang , dengan pujuk rayuan percuma , tiada bayaran dan akhir sekali ,pengalaman terburuk berlaku apabila berkaitan dengan pemberian kad pengenalan kepada jurujual yang mempunyai misi misi tersembunyi tersebut .

AKU SEPATUTNYA TIDAK MEMBERI IC AKU KAT ORG ASING . PATUT LARI JER TERUS KATA MAHU PERGI KE TANDAS ,BLA BLA BLA.apakah alasan yang jitu untuk melarikan diri daripada kerakusan paksaan tersebut ??????????????

Aku juga sekarang nie sgt membenci events yang meminta maklumat terperinci ....(sudah banyak nampaknya maklumat aku bocor ditangan orang ,juga Ic aku ).Inbox emel aku juga sudah dipenuhi dengan emel emel syarikat , emel pendidikan ,emel universiti , entah paper tah .?

Comments

Popular Posts